"baby love mirror contest by cikLuna"

sepanjang 14mac hingga 26april 2011.

Aku rasa anak aku pun tak kurang hebatnya kalau berdepan ngan cermin ni.. so, sajer jer nak mencuba nasib.. dan aku join ler contest ni.. hehehe. Ni dia gambar anak aku kat bawah ni : -

 Hehehe.. budak tak ada rambut.. ada hati nak bercermin.. mesti tengah fikir macam mana nak lebatkan rambut tu..

Erm.. ini aku link kan sorang kawan aku kat sini.. :-

2 Celoteh Kalian:

[ibuLUNAZAHRA] said...

gambar tak dapat d copy..elle da datang berkali2 da..boleh upload d wall page: Rombengan cikLuna..

QisAina_Kreatif said...

uploadkan apa?.. saya tak faham ler apa yg awak nak..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...