Siap Sudah Penangan Jam Rm 10.00

My Sweet Home

Akhirnya... Siap sudah penangan jam RM 10.00 yang rosak... Tak sia-sia jugak ler jam yang suami aku beli ni rosak.. Tapi, dah nyaris2 nak masuk tong sampah sebenarnya.. Hehehe.. Nasib baik tiba2 idea kreatif ni datang kat otak aku ni..

Ini ialah kerja pertama aku.. Nak try wat hiasan menggunakan kaedah " Quilling ".. So, inilah hasilnya yang dah siap sepenuhnya.. Lagi bermakna ialah sebab kebetulan semua ini siap lak time " My Birthday ".. So, boleh anggap hadiah birthday untuk aku sendiri ler.. Betul tak?..

Bagi sesiapa yang terberkenan ngan hiasan dinding seperti ini.. anda boleh ler wat tempahan ngan saya kat blogshop saya iaitu " QisAina_ Kreatif ".. Untuk memudahkan korang yang nak wat tempahan, aku dah buatkan link kan kat web blogshop aku tu.. Korang just klik ajerlah...
Untuk Cuci Mata Lagi .. Korang tengok ler kat bawah ni :-







0 Celoteh Kalian:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...