Idea Baru... Penangan Jam RM 10.00

Hehehe.. penangan jam baru beli rosak.. terus aku dapat idea baru untuk menghasilkan sesuatu yang kreatif.. Nyaris2 aku nak buang ajer.. tapi nasib baik belum sempat buang aku dah dapat idea baru.. Hehehe..  Untuk apa?.. Apa lagi kalau bukan untuk
" My BlogShop QisAina_Kreatif "..

Alhamdulillah.. Tak sia-sia rupanya jam ini rosak kan?....Boleh kasi bakti yang lebih pulak untuk aku.. Itulah.. orang kata.. Sesuatu yang berlaku itu sebenarnya ada hikmah di sebaliknya.. Cuma, kadang2 kita sahaja buta & tak nampak apa hikmah disebalik kejadian & sesuatu peristiwa itu..
Korang nak tengok tak hasil yang separuh siap tu?.. Sajer jer aku nak kasi gambar yang separuh siap.. Step by step katakan.. Betul tak?.. Dan hasilnya adalah seperti gambar-gambar yang aku telah uploadkan di sini...

Tak sabar nak siapkan segalanya & tengok hasilnya.. Tapi biasa ler.. Nak kena curi2 masa & sorok2 daripada Aqis... Anak aku ler.. Hehehe..






Untuk hiasan dinding ni aku gunakan teknik " Quilling & Span "... Dah tak panggil jam ler.. Kena tukar nama lah kan?.. Tul tak?.. Apa pun.. Aku tak puas hati lagi ni.. tak tau nak tambah apa lagi nak kasi lagi ceria & cantik.. Bukan apa.. masalahnya.. ada pembantu cilik ni.. itu yang idea aku jadi terbantut tu.. Kang tak pasai2.. hancusssss...

Korang ada idea tak?.. Boleh kongsi..

0 Celoteh Kalian:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...