Aku Menangis Kerana VideoKlip

Untuk Suamiku Yang Tersayang... I love U Forever & Ever


Tersentuh naluri aku bila dengar lagu ini berserta menghayati videonya sekali..
Cukup bermakna & mendalam maksudnya... Aku rasa, sesiapa yan ada hati & perasaan tak akan dapat lari dari tersentuh bila anda betul2 menghayatinya.. Tak taulah kalau korang tu tak ada perasaan..
Aku  dapat video ini daripada Fb my friend... Tererak hati untuk tenoknya bila ada karton.. Hehehe.. tak sanka pulak, karton ini dah buat air mata aku mengalir tanpa sedar tadi.. so, kerana ia amat bermakna, so aku masukkanlah video ini dalam blog ini lak untuk tatapan korang lak...

Bagi sesiapa yang berkeluarga itu, hargailah keluarganya.. Semasa susah mahu pun senang... Insyaallah jodoh kita akan kekal hingga ke hujung nyawa...

Untuk papa yang mama sayang.. I Love U So Much.. Forever & Ever...



2 Celoteh Kalian:

Anonymous said...

semoga jodoh kalian berpanjangan hingga hujung nyawa..

QisAina Kreatif ( 002212275-D ) said...

tq ayesha..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...