“Si Manjaku Comot Tapi Comel by Sayangkuzie”


Saya nak masuk peraduan kat atas ler.. Hehehe.. Sapa lagi yang nak jadi modelnya?.. tentulah anak saya yang comel.. So, kat bawah ni saya masukkan gambar anak saya yang " Comot Tapi Tetap Comel ".. Mana tak comotnya, sebab dia ni kulit terlalu sensitif dan selalu ada ruam gatal, terpaksa ler saya pakaikan bedak sejuk ni.. Rupa dah macam " Tepung Komat " orang kata.. Hehehe..


Nama Anak : Nur Aina Balqis Binti Norhelmi
Umur : Sudah 1 tahun 4 bulan ( gambar lama boleh kan? )
Nama Ibu : Rohanida Binti Mat Hassan

Erm.. harap memenuhi syarat.. Alamak, nak kena taq pada 3orang kawan plak ek?.. ok..kat bawah ni 3 orang yang saya taqkan ialah :-

QisAina_Kreatif
Efa Nur
Luna Zahra


0 Celoteh Kalian:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...