1st Giveaway 2 Tahun Bunga Kat Taman Tema

   
until 10th April 2011

Semua contest saya nak masuk kalau boleh.. tapi yang senang2 ajerlah.. dan ini salah satu yang paling senang.. hehehe.. sebab tu ler saya nak masuk...

Hope diterima oleh penerbit.. dan kalau lagi berterima kasih kalau saya ni salah satu pemenang.. Hadiah kecik pun tak apa.. janji glamour.. Tul tak?..

Alamak.. Id follower tu yang mana ek?. saya ni blogger baru.. Saya kasi nama leh tak?

Saya nak taqkan sorang kawan :-

1 Celoteh Kalian:

fadwa daud said...

salam dear:)wawa datang cek..
hehehe..takpe,sentiasa diterima..
thanks sebab join:)
kalau ada rezeki,dapt la topup tu..hehehe
GUDLUCK FROM ~BUNGA KAT TAMAN TEMAN~!!
oh,selamat datang ke dunia blogging!!weee~~

*sila cek nama dlm senarai peserta,takut tertinggal lak:)ni link nya http://balqisinsyirah.blogspot.com/2011/03/senarai-peserta-1st-ga-2-tahun-bunga.html *

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...