.. NYANYIAN RINDU CINTA KEDUA ..

.. NYANYIAN RINDU CINTA KEDUA ..

Dikala ini hatiku berbisik riang..
Bernyanyi-nyanyi lagu merdu
Dan.. Bersiul mesra..
Menggamit kedamaian di hati
Melambai kegembiraan abadi

Seketika dulu..
 aku terpana dalam kesepian yang suram..
menghitung setiap detik
membilang waktu yang berlalu
melayar segenap ruang yang sepi
menyesali perasaan sendiri

KERNAMU..
Kehadiran Cinta kedua
Memberikan aku nafas baru
Untuk aku terus meneroka dan berfantasi
Mencipta Keindahan
Dan mencorak keajaiban angan-angan
Bagi Menyusuri segenap persisiran rindu
di hati yang pernah sepi

Terima kasih
Wahai cinta keduaku.
Kernamu..
Memberikan aku peluang yang hilang
Memberikan aku harapan yang terkubur
Memberikan aku angan-angan yang menyepi
Dan memberikan aku kehidupan yang pudar

Nyanyian rinduku ini hanyalah untukmu
Segala-galanya hanyalah untukmu
Terima kasih..
KErna kau sudi mencintaiku
Buat kali kedua
Lantas menjadi Cinta Keduaku
Yang amat aku hargai..
..Thanks Sayang..



0 Celoteh Kalian:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...