Contest gambar kawen yang anda paling suka

Tarikh tutup 24 April 2011
 Orang lain masuk contest.. aku pun nak masuk jugak ler.. Lagi pun syarat dia.. dah kahwin.. Hehehe.. Dan aku lulus syarat tu.. Erm.. mana satu gambar bertuah yang aku nak masukkan ek?.. Hehehe.. Aha.. gambar ni.. Kalau nak tengok.. Tengok lah kat bawah ni.. Cantik tak?.. Kalau korang cakap tak cantik pun, peduli apa aku.. Sebab bagi aku.. ini gambar X-Lusive yang tak boleh diulang lagi.. Tul tak?



Korang nak tahu tak kenapa aku suka gambar ni?.. Sebabnya?.. Hehehe.. sebabnya.. tak semua orang sediakan permaidani X-Lusive macam ni untuk suami dia.. Hehehe.. Korang ada buat?.. tak ada kan?.. Itulah, sapa yang suruh kahwin dalam musim hujan?.. Lain kali buat ler lagi.. Aik?.. Lain kali?.. Hampeh...

Erm.. tak nak ler membebel banyak2 ni.. nanti awak menyampah.. terus reject saya nak dapat hadiah pertama.. So.. kat bawah ni saya taq kan 3 orang kawan untuk awak..


... Dah selesai...


2 Celoteh Kalian:

axie said...

hehe..carpet yang mahal tu..
gud luck dear :)

QisAina_Kreatif said...

tau tak per... hehehe.. tq axie

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...